powitalnie ;)

na tym blogu możesz obejrzeć moje prace związane z filcowaniem. korale, bransoletki, broszki, kolczyki, pierścionki. :)

piątek, 15 czerwca 2012

zabawa z dredami




ostatnio coś mnie na dredy filcowe natknęło. Można je samemu wykonać, albo zakupić już gotowe (wersja dla wygodnych i szybkich). Ja niestety (lub stety), jeżeli chodzi o filcowe sprawy, wszystko wykonać muszę sama, niezależnie od tego, czy będzie to ładne, czy nie...

w każdym razie, z ufilcowanych dredów postanowiłam zrobić broszki :) podpowiadam, że fajnie wyglądają na torbie.


 prawda, że wesołki??

 zrobiłam jeszcze odcienie zieleni i niebieskiego takich dredów, czekają na zszycie.  

 Z filcowych dredów można też zrobić naszyjnik, czy też bransoletkę. też już zrobiłam!!! tylko zdjęcie muszę pstryknąć. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz